Varenda krona räknas!

Jag vet att de flesta av mina läsare förmodligen kommer från Facebook, o där är det här old news,
 men det här är så viktigt o det är värt att lägga ut överallt. Så här är det iallafall;

Min allra finaste vän/hjälte Anna-Maja volontärarbetar för tillfället på ett barnhem i Ghana, Afrika.
Där finns det många underbara barn, och även om volontärernas vårdanade/hjälpande hand o kärlek finns, finns det ändå alldeles för lite pengar - pengar som behövs för att täcka kostnader för mat, kläder, hygien och framför allt barnens skolgång. För endast 35 kr får ett barn fortsätta skolan ytterligare en termin. Maila mig om du vill skänka en slant - o komma undan alla administrativa kostnader. [email protected]
Vartenda korvöre går direkt till barnen!
Fantastiskt! ♥




Min fina hjälte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0