Varning för skryt

Jag är så himla stolt över mig själv idag. Betygen från de senaste tre kurserna droppade in.

Psykosocialt arbete: MVG
Pedagogiskt ledarskap: MVG
Hälsopedagogik: MVG

Jag kan inte hejda mig från detta skryt, o om ni hade levt i min kropp de senaste månaderna skulle ni förstå hur omöjligt detta resultat faktiskt kändes. Jag har levt på den tunna linjen mellan förstånd o vansinne.

Jag försöker kliva av den där linjen nu, o ha sommarlov. Åt rätt håll, med förståndet i behåll.

Eller, förresten; vad/vem säger att en sommar i vansinnets tecken skulle vara något dåligt?
Vi får väl se vilket håll jag ramlar.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra jobbat! :))

2011-05-30 @ 19:42:18
Postat av: Martina

You're freakin awesome babe!!

2011-05-30 @ 19:45:02
Postat av: mammis

Grattis gumman va duktig du ä !!

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-05-31 @ 16:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0