Tack, Kroatien!

Hej, alla trogna o tappra!
Solsemestern är avklarad, o nu kvarstår bara två veckors panikplugg innan sommarlovet börjar.
En vecka i Kroatien senare ser jag ut som lortjäntan från Madicken. Ni vet, "Akta så jag inte sticker kniven i dig, lortjänta!"? Vet inte vart all solbrännehets kom ifrån. Men den var där. Nu ser det iallafall ut som att jag har rullat runt på en dammig grusväg. Här i Sverige ser jag bara skitig ut i jämförelse med alla andra, o solbrännan på benen och armarna kommer försvinna innan jag ens hinner visa upp den.

Men utvilad är jag! Har aldrig någonsin vilat så mycket som jag gjort den senaste veckan.
Om man räknar bort de två senaste dygnen. Kommer till det sen.
Jag hade iallafall en helt fantastisk semester med min finaste Sarah.

Jag tog bara några få bilder.
Hade fullt upp med att vila.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0