Söndag

Jag har haft storasyster på besök i helgen.
Vi har hunnit med en hel del aktiviteter. I fredags hade vi Trädgården-premiär.
Igår körde vi loppis, o skojakt i alldeles för många timmar innan vi åkte hem o svepte varsin kaffe för att komma i dans-mood. Vi sladdade ner till Debasers uteservering, o hängde där tills de stelfrusna fingrarna inte längre klarade av att hålla i glasen. Då gick vi in, o hoppades på dans. O det fick vi minsann!
Dans, dans, dans! En alldeles fantstisk kväll, som avslutades med veggoburgare o kioskhäng.

Nu är storasyster borta, o jag är ensam. Har inte varit ensam på en o en halv vecka.
Vet inte om det är skönt eller jobbigt. Tur att jag inte hinner tänka så mycket på det.
En pluggsöndag får nämligen kompensera helgens tvivelaktiga leverne.

På loppisen sa Jenny "Jag visste väl att det fanns en mening med att du inte får tag i något större boende" när jag sa att jag skulle köpa den här om jag bara hade haft plats;



Jag förstår inte vad hon menar?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0