Semesterfiraren

Ja, jag firade in min semester rejält. Redan innan den ens hade startat började roligheterna.
I torsdags var jag, Anna o Sarah på WeSc-fest. Sen blev det en tripp till Landet där The Horror The Horror hade releasespelning - o sen till Strand för en godnatt-öl.

O i fredags skulle det firas rejält. Bubbel i Sarahs penthouse i Gamla Stan - Debasers uteservering - Strand - Spy Bar. Clubhopping har tydligen blivit Sarahs o min grej. Men det här var kvällen som kommer gå till historien. Meningar som "Kommer du ihåg den där kvällen när vi pajade engelsmännens bild av svenskar?" "Kommer du ihåg den där kvällen när vi minglade med varsin Jägerbomb(?!) i Gubbrummet?" "Kommer du ihåg natten när vi sov sked på en pytteliten divan?" känns redan klassiska.
Vi var galna, o jag skyller på Redbull-drinken.

Så nu är semestern infirad! En månads ledighet från jobbet. Bara en heltid nu - skolan.
All tid, åh all tid!

O idag hade jag en lång café-dejt med finaste Maja.
Sköna söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0