Natt-pepp

Det var ju meningen att jag skulle städa. O det gjorde jag. Lite iallafall.
Men jag är ändå besviken på mig själv. Jag skulle ju göra det skinande rent, för att pluggron skulle infinna sig.
Men det kan jag glömma här hemma, så imorgon är det jag som åker till biblioteket o får saker gjorda. Punkt.

O nu var det meningen att jag skulle sova. Men någon kreativitets-pepp infann sig helt otippat.
Så här sitter jag nu o knepar o knopar, o beställer små smyckesgrejer på nätet mitt i natten.

Den här peppen är inte ny på något sätt. Det händer ofta när jag ska sova.
Då kan jag få för mig att klippa eller färga håret, testa nya frisyrer, sy om kläder eller prova olika oprövande kombinationer, börja en ny stickning eller virkning, sminka mig eller göra någon typ av kropps- eller ansiktsbehandling, eller som i dett fall; göra smycken.

Jag provar att säga godnatt.
Godnatt.


Det är ju lite läskigt att det här 90-tals-öronhålet inte vuxit igen på typ 15 år.
Men kul just ikväll.

Kommentarer
Postat av: mammis

Snyggt örhänge!!!

Pussokram <3

2011-05-02 @ 05:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0