It's a mess!



Jag vill slänga nästan allt jag äger. Jag får andnöd av att vistas i min lägenhet nuförtiden.
Det är saker överallt, och hur jag än gör, ser det lika stökigt ut.

Jag vill ha ett hem där allt har sin egen plats. Inte ett hem där platspåsarna måste dela hylla med tallrikarna o glasen. Jag vill ha ett hem där böckerna får stå i en bokhylla, inte i fönstret, och där kläderna får bo i en alldeles egen garderob. Ett hem där tvn inte behöver stå under köksbordet, och där dammsugaren slipper förvaras på högen av jeans.

Detta missnöje får inte mina känslor för pluggandet att bli varmare direkt.
Jag är trött på plugget. Det beror mest på att jag vill ha ett fast jobb, ta ett lån o köpa mig ett hem.

Men snart är det iallafall sommarlov.
En tenta kvar.
Puh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0