Fredagskväll




Okkervil River
på Göta Källare ikväll. Tack, fina Anders!
Det var fint, och sen fyllde jag på med vatten på PetSounds innan jag gick hem.
Jag vilar inför imorgon. Då är det festelifest. Först en uppstyrd, o sen en, förhoppningsvis, otroligt ostyrd.



Jag hörde just ett bråk mellan ett par på t-banan hem från stan;

Han: -Du är ju djävulsdyrkare! Du din....(mutter)
Hon: -Va?! Vart kommer det ifrån?! Du känner ju mig, det är jag väl inte??
Han: -Nej, ok......... Men SATANIST!!! (fullt allvarlig, o mycket arg och besviken)

Jag gick hem o kliade mig på ryggen med min treudd, o somnar nu som världens lyckligaste singel.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Teje

Varför blir du inte fotograf Johanna? Jättefina bilder!

2011-05-21 @ 10:57:04
Postat av: Johanna

Haha! Åh, tack finis! :)

2011-05-21 @ 11:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0