Wow wow wow!



Way Out West
förra året var 2010 höjdpunkt. O jag tror att det kommer blir sjukt bra i år också.
Jag måste köpa en biljett snart. Jag har en känsla av att de sitter o smider planer på någor riktigt stort, som de kommer släppa lite närmre sommaren, som gör att alla biljetter kommer sälja slut på nolltid.
Bob Dylan? Något/någon kommer det att bli. Jag känner det på mig.
Men jag vet inte om man ska lita på min intution eller ej.

Jag drömde häromnatten att jag var inne i en bajamaja som välte. Sjukt vidrig dröm, o nu kommer jag aldrig mer våga gå in i en sådan. Tur att de har toa-vagnar på Way Out West.
Blir nog inge mer festival än så för mig i år.


Lite från Way Out West förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0