Nom nom nom!



Jag är förmodligen den enda som firar mig själv med en
burk rökta musslor när jag tycker att jag gjort bra ifrån mig.

Tentan i fredags gick tydligen kalasbra, o resulterade i ännu ett MVG.
Inser att den här bloggen börjar bli lite skrytig - men, fan vad nöjd jag är.
Att jag överhuvudtaget fixar två heltider samtidigt, o sen lyckas med MVG.

Tänkte hoppa rakt på den andra tentan (som nu kommit in) redan ikväll,
men insåg att hjärnan är potatismos efter en lång måndag.
Får bli imorgon.

Nu ska jag äta musslor.
Nom nom nom.


Kommentarer
Postat av: mammis

du har verkligen varit duktig:))....men musslor:/??nog för att storasöstra din köpte burkchampinjoner till lördagsgodis förr...men ändå.

en 200gr fazer blå hade varit ett rejälare firande i MIN smak ;))

pussss <3

2011-03-14 @ 19:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0