The National, Cirkus 1/3 -11


 



Innan jag går o lägger mig måste jag få detta ur mitt system.
Jag fick i sista sekund en biljett till The National i tisdags. 'Underbart!' var min enda tanke.
Nu i efterhand är min enda tanke 'Livsavgörande!'

Det var en helt fantastisk spelning. Det finns inte ord som räcker till. Jag känner mig helt utmattad av att ens försöka formulera något, som inte ens skulle vara i närheten av att beskriva spelningen o min känsla.
Låt efter låt gav de allt. Favorit på favorit. O en Matt Berninger som klättrade runt hela Cirkus.
Det hela avslutades med en opluggad version av Vanderlyle Crybaby Geeks, tillsammans med hela publiken.
H   A   L   L   E   L   U   J   A   H   !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0