Splittrad



Sånt här höjer vilken lång, seg o ganska jobbig dag, till skyarna hur snabbt som helst.
Ett videosamtal med min älskling. Jag blir så varm. Men alldeles saknig.

Förövrigt känner jag mig smått sönderstressad, och det har bara gått 3 dagar på den nya terminen.
3 nya kurser, 4 inlämningsuppgifter i varje. Det ger 12 inlämningsuppgifter och 3 tentor innan 27 maj.
Plus heltidsjobb. Jag får magsår enbart av tanken. Men det får gå. Som det går.

Jag har även tagit en del nödvändiga beslut. Men det gör att jag kan slappna av lite iallafall.
Jag kommer vara ledig hela maj. Eller ja, jag kommer inte jobba. Men plugga.
Sen får jag se hur sommaren kommer se ut. Men jag är inte orolig.

Nu är iallafall även flygbiljetter bokade och betalda till London-vistelsen i slutet av juni.
Jag blir så peppad att det pirrar i hela kroppen. Kommer bli grymt!

Ja, jösses vilket splittrat inlägg. Det ger en ganska bra bild av hur jag är just nu.
Splittrad.

Kommentarer
Postat av: mammis

gullungar <3

2011-03-25 @ 05:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0