Solig solskenspromenad med solstrålar!






Idag blev det  en solig, o lite vårig, promenad runt Årstaviken med Sarah o Malin.
Underbart väder, minus blåst. Sen blev det långlunch på Vurma. Underbart.
Underbara lördag, helt enkelt.

Malin var nyss hemkommen från Paris, o hennes berättelser gjorde att min Paris-pepp har 
tagit ohälsosamma proportioner. Jag mår fysiskt illa av att inte vara i Paris. Nu. Nyss.

Hon berättade om utekvällar, fantastiska män, sena nätter, shopping,
små hål i väggen där man pausar sin shopping med vin o ost.

Jag sa till Jenny, för inte så längesen, att jag har fått en vision av att min dröm-man
och perfect match finns i just Paris. Nu är jag övertygad. Det måste vara så.
Så nu ska jag dit. Snarast. 


Spotify här.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Go girl ;)

2011-03-05 @ 20:59:16
Postat av: Jenny

Härliga bilder förresten!

2011-03-05 @ 21:00:03
Postat av: Johanna

Ja! Jag måste! Nu, nu, nu, nyss! ;)

2011-03-06 @ 15:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0