Säg; omelett!


Söndagsbrunch hemma i sängen, ftw.

Igår var det middag hos fina Anna, med fint folk samlat.
Alla fina vänner + supergod mat o vin gjorde mig gott!

Sen gick vi på bio, o såg Hur många lingon finns det i världen?
Jag visste att jag skulle gilla den, men jag anade inte att jag skulle gråta mig igenom nästan hela filmen.
Anders delade ut gråtservetter som räddade mig.
Jag blir så otroligt berörd. För det där är verkligheten i alldeles för många fall. Männsikor som inte får chansen att utvecklas, som inte ses som fullvärdiga människor pågrund av ett handikapp. Nu vill jag bara ut o rädda alla fina människor från fula mallar och regler, låta människor leva och må bra, utvecklas o växa.

Filmen i sig var väl kanske inte av världsklass, men den berörde, och jag blir så varm av alla härliga människor. Bosse Östlin får mitt hjärta att slå lite fortare. Fina fina Bosse! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0