Lediga lördag!

Jag har drömt stressdrömmar hela natten. Inga typiska, som jag brukar. Dvs att jag upptäcker att jag inte har någonting på underdelen av kroppen, eller att jag kommer missa ett tåg eller så.

Nej, jag drömde att jag skulle göra "sushi" av ris, korv o köttbullar på jobbet. Jag hade tydligen lovat det.
O det är verkligen något som skulle kunna hända. Undra om jag har lova det...?
Det gick hur som helst inget bra. Grejer fattades och tiden rann iväg.

O så drömde jag att jag skulle anmäla en rattfylla jag beskådade. Ringa polisen o sådär.
Men nej, man kunde bara göra det på nätet. I min Iphone. O allt blev fel. Hela tiden.
Så jag glömde registreringsnumret, märket på bilen, vilken stad jag var i. Allt.

Så nu vaknade jag smått stressad o med känslan av att det finns en massa saker att göra, o en massa saker att komma ihåg. Men jag inser sakta att det faktiskt inte finns det.
Jag har 2 grejer som jag måste göra idag.

-köpa skolböcker av mystisk männsika i Skanstull kl 14.
-vara hos Anna kl 19.

Allt annat är valfritt.
Hej, lördag!


Spotify här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0