Kärlek i sin renaste form



Den här bilden gör mig alldeles brännhet i hela kroppen.
Det är så mycket kärlek att jag nästan inte överlever.

Att han nuförtiden skriver på kontrakt om att alltid raka bort moppemuschen, o att han ringer mig från sin nya smartphone o diskuterar den senaste hit'en är ganska ofattbart. O underbart på sitt sätt.

Men att han fortfarande pussar mig helt frivilligt, kallar mig älskling, vill sitta nära o håller mig i handen såfort det finns chans, är en känsla det inte går att sätta ord på.

Det är det finaste som finns, och kärlek i sin renaste form.

Kommentarer
Postat av: mammis

<3 finns inget att tillägga <3

2011-03-19 @ 16:08:42
Postat av: Sarah

Men gud. ska du få mig att gråta en gång till idag?

2011-03-20 @ 00:14:43
URL: http://toktant.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0