I. D. I. O. T.

Jävla, jävla, jävla, jävla, jävla, jäääääävla idiot!
Jag har peppat mig själv hela helgen för den där jävla skrivningen. Jag har planerat hela min dag efter den.
Nej, HELA MIN JÄVLA HELG! O idag har jag druckit kaffe, sovit middag och bestämt ett klockslag för att starta. Kl 16 skulle det ske.

Vad händer då? Jo, satkärringen har inte lagt ut tentan så den finns tillgänglig för mig!
Vilket jävla magplask.
Detta innebär att jag måste göra den när jag kommer hem trött efter en 8 timmars arbetsdag.

Det här var typ det värsta som skulle kunna hända idag.
Jävla, jävla, jävla, jävla kärring.

Jag kan lova att ingen varken vill träffa mig, eller prata med mig, idag.
Stay away. Jag är så arg att det kliar i kroppen, o jag vill bara skrika rakt ut.
Jag är ha-sönder-saker-arg. Det var längesen jag var det.

Kommentarer
Postat av: Sarah

älskling...skickar lite skitsaker som du kan ha sönder

2011-03-13 @ 19:26:55
URL: http://toktant.wordpress.com
Postat av: mammis

tycker nog att jag-ä-så-arg-så-jag-vill-ha-sönder-stadiet ä liiite bättre än jag-ä-så-arg-så jag-vill-bita-nån-stadiet som du brukade hamna i förr ;))

2011-03-14 @ 19:44:10
Postat av: Johanna

Hahah! Mja, men jag-är-så-arg-att-jag-vill-bita-nån-stadiet kommer lite då o då det med. Fortfarande. ;)Det är mer frustrationsrelaterat. Ha-sönder-saker-stadiet är ren ilska. ;)

2011-03-14 @ 19:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0