Fot-funderingar

Fortsätter fötterna att växa hela livet?
Jag börjar seriöst ana att mina fötter blir större. Jag har till exempel gått upp en storlek i skor.
Men jag vet inte om detta beror på att fötterna faktiskt vuxit, eller om det bara beror på att jag blivit äldre o klokare o inte längre köper skor som jag "ska gå ut". Men min största misstanke ligger inte i skostorleken.
Jag snubblar, hela tiden. På mina egna fötter. Jag vet inte hur det går till?
Jag blev utskrattad av en 3åring häromdagen, när jag skulle visa hur jag skaffade det stora köttsåret på min häl. Jag liksom sparkade mig själv på hälsenan. Det måste ha sett ut som det mest klassiska clown-draget i världshistorien. O nu gjorde jag det igen. Förut. Nyss. Hela tiden.

Kan säkert bero på obefintlig balans eller något annat jag knasat till med sista tidens tvivelaktiga leverne.


Helgen var jättefin. Jag hade en väldigt trevlig lördagskväll, precis som jag trodde.
Middag hos Anna med finingar, o sedan dans på Under Bron.
Jag kanske delar med mig av fler bilder sen. Om jag får feeling.

Såhär kul var det alltså.


Nu ska jag hetsplugga, o sedan möta upp mina dalmasar för en reunionmiddag. Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0