Dagens snabbaste

Dagens snabbaste 30 minuter är alltid min rast på jobbet.
Dagens snabbaste 3 timmar, var kvällens tenta.

Jag hade ställt fram en uppiggande kopp kaffe, med 3 extrakoppar i kannan, så jag skulle hålla fokus.
Nu ser koppen ut såhär, 3 timmar senare;


O helt orörd. Jag hann inte ens dricka kaffe. Det har alltså dunstat.

Jag fick som vanligt hjärtklappning o hjärnstillestånd när jag hade öppnat tentan o läst frågorna/uppgifterna.
3 timmar. Skriv för i helvete! O jag skrev. Oavbrutet i 3 timmar.

I den första uppgiften skulle jag hitta på en person, och beskriva dennes utveckling efter valfri utvecklingsteori. Alltså, hitta på? Det är bara min starka grej när det gäller mig själv o mitt eget liv.
Att hitta på en hel person, och hur denna utvecklas kändes ju helt omöjligt.
Jag kommer drömma om den där jäkla Hilda i min fallbeskrivning.
Jag får ju dåligt samvete. Stackars barn.

Resten av frågorna var ungefär lika förvirrande.
Men sist det kändes såhär fick jag ju MVG, så jag får väl inte hänga läpp än.
Den som lever får se.

Jaha, så nu är klockan alltså redan 20.30?
Vilket skämt. Får alltså bli glassmiddag ikväll.


Kommentarer
Postat av: mammis

du ä sååå duktig <3

pusselikram <3

2011-03-15 @ 20:46:37
Postat av: Johanna

Pusselikram tillbaks! <3

2011-03-15 @ 21:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0