Bääääääscht!

Oh nej. Jag har kommit in i mitt, alldels för ofta förekommande, prova-kläder-stimm.
Det slutar alltid med att hela min lägenhet ser ut som docklådan på en förskola.
Kläder, skor, underkläder, strumpbyxor om vartannat. Överallt.

Jag gör det ju i förebyggande syfte. Jag tänkte ju att jag skulle bestämma morgonkvällens outfit redan nu.
Men jag vet hur det blir; i allt detta kaos slarvar jag bort alla saker jag sedan tänker ut att jag ska ha på mig.
Alla 10 000 olika svarta plagg gör det helt omöjligt att hitta rätt svart plagg i röran.

Svart, ja. Jag är så himla svart. Svart, svart, svart.
Idag skulle en treåring välja färg på en anteckningsbok åt mig på jobbet.
-Svart, för det är Johannas älsklingsfärg.

Japp. Sssssvaaaaaaarrrrrrrrt.
Men jag sitter faktiskt i skrivande stund iklädd någonting beiget.
[beeeeeeeeescht], tänker ni?

Nä, [bäääääääääscht] kan jag då informera er om att det är.
På den renaste värmländskan.



Spotify här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0