Aller...zZz...gi.

Jag har varit sugen på en stor fet hamburgare hur länge som helst. O idag slog jag till - Maxmiddag.
Hemmakväll, med ro i både kropp o själ. Jag vet nämligen att jag kommer ha världens roligaste lördagskväll den här helgen. Då kan jag slappna av i att inte göra ett dugg vettigt en trött fredagskväll.

Ja, trött är bara förnamnet. Jag tog en allergitablett igår när jag gick o la mig.
Hade glömt hur ovärt det är. Jag får inte lika mycket allergisymptom. MEN, jag blir så olidligt trött.
Liksom sjukligt trött. Känns som kroppen bara vill lägga av. Ståendes, gåendes, sjungandes, ja; när som helst.
Jag somnade, på fullt allvar, nästan i duschen imorse. Hade jag drunknat? Kanske. 
Jävla livsfarliga allergimedicin-skit.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackare! Underbar bild ;)

2011-03-25 @ 20:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0