Drömtydning no. 1000

Jag drömde väldigt spännande drömmar inatt. Jag drömde om svarta spegelblanka vatten där jag simmade med isbjörnar, det snöade 1x1 meter stora snöflingor, det kom lika stora fjärilar i stora moln som färgade himlen o träden i rosa, lila o gult. Det låter ju som att jag skulle tagit någon typ av psykoaktiv substans innan jag gick o la mig, men icke. Det var bara helt vanlig öl o godis. O som vanligt var jag naturligtvis tvungen att kolla upp detta genom drömtydnings-siter.

Mörka  vatten - känslor som upplevs och är kraftfulla, men som inte definierats eller deras källa förståtts.
Isbjörn
- det betyder att en känsla kommer bli ännu starkare.
Simma - om du simmar i din dröm så får du tur.
Snö
- om snön faller kan du vänta dig bättre humör.
Fjäril
- drömmer du om fjärilar så har du antingen en ny förälskelse att vänta dig eller också framgångar i sociala sammanhang.

Alright!


Nu väntar jag på bättre tider - nämligen middag hos rara Sarah.
Londonplaner skall smidas. Svaller skall utbytas. Uppdatering skall ske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0