Vila

Jag är så himla utvilad. Har inte vilat såhär mycket sedan Kroatien.
Fredagen innehöll ute-middag o filmhäng i säng. Lördagen bestod i stort sett av en enda lång tupplur. Jag skulle egentligen vakta barn, men hela familjen blev sjuk. Så jag laddade hem en film, o låg i sängen hela kvällen. Jag hade liksom ställt in mig på att tjäna pengar, o samtidigt spara pengar på att inte gå ut. Så om jag hade gått ut hade det i mitt skruvade huvud inneburit att jag gjort av med/förlorat dubbelt så mycket pengar. Typ. Så chips o Blue Valentine fick duga. Idag har regnet fått mig att hålla mig inne hela dagen.
Bok, tv, o dator.


Min närmaste framtid ligger i andras händer, o jag hatar't.
Dumma, nytagna beslut o ändrade regler sätter käppar i mina annars så smörjda hjul.
Men allt kommer att ordna sig. Allt SKA ordna sig.
Så är det bara, Stockholm Stad.



Kommentarer
Postat av: mammis

inte så dumt att inte göra nåt ibland ;)

vad ä de för käppar dom elakingarna plockat fram?

<3 pusselikram <3

2011-06-19 @ 22:16:48
Postat av: Johanna

Det är nya regler fr o m 1/7 om examinationerna, att de måste göras på skolan - även om man pluggar på distans. Det funkar ju inte riktigt eftersom mina framtidsplaner innefattar en helt annan världsdel... Jag hävdar bestämt att dessa nya regler inte kan drabba mig, eftersom de ändras mitt i en termin. Jag sökte utbildningen på helt andra premisser. Jaja...jag ska stå på mig!

Pusspuss! <3

2011-06-19 @ 22:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0