Väldigt mycket måndag

Helgen var helt fantastisk - bästa på länge.
På fredagen roadtrippade jag, Robin o Maja upp till Dalarna. Bil-häng is the shit, o jag skulle kunna tänka mig att alltid vara påväg någonstans. Fredagskvällen spenderades bland glada dalmasar o kullor.

Lördagen var helgens höjdpunkt, o Anna hade styrt upp en helt fantastisk fest! 30 personer i en salig blandning, alla med Anna som gemensam nämnare. Underbara männsikor, god mat, gott att dricka, tårta, dans o poolbad långt in på småtimmarna. Som vanligt efter en brakfest känns det dock som att jag bjöd lite väl mycket på mig själv. O myggorna tog det bokstavligt. Men det var fantastiskt roligt! Minus myggen.

Igår for bilen tillbaks till storstan, o jag lämnade Dalarna med en bit av det kvar i hjärtat.

Idag har dessvärre inte varit i samma klass.
Tydligen räcker inte 8 timmar sömn på en helg innehållandes två fester, inklusive en som varade i 12 timmar.
O inatt sov jag knappt en blund på grund av myggbettsjävlarna. Vi var ironiskt nog en person kort på jobbet, o jag fick jobba 2 timmar mer än vad jag hade räknat med. Knäckt är bara förnamnet på mitt tillstånd just nu.

Dock räddades dagen lite av en tub Xylocain-salva, jordgubbar som faktiskt smakar jordgubbar, o kommentaren "Oj, vilken fin tutte du har".  Jag blir nöjd om en av två är fin. Hälften liksom.

Bilder från helgen kommer.
Nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0