Sunshine

Man kan inte heta Sunshine.
Man kan verkligen inte det.
Jag zappade förbi något värdelöst underhållningsprogram på 4an. Där fanns en kvinna som heter Sunshine.
Det var par, en "kändis" o dennes partner, som tävlade.

Jag blir sjukt provocerad av sådanadär idiotiska namn. Det var så pinsamt att det gjorde ont i kroppen varje gång programledarna sa hennes namn. O de gjorde det hela tiden. O jag kan inte för mitt liv tro att han den där Arn-killen inte skämdes han med.
Stackars tjej. Stackars Sunshine.

"Det är den billigaste lyxen man kan ge sitt barn - ett fränt namn."

NEJ.





Ja, det är nog i den här klassen den här bloggen kommer fortsätta.
Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0