Det här med omvänd psykologi

Jag vet ju att omvänd psykologi funkar på mig. O att jag blir obstinat när bestämmelser o regler sätts upp.
Därför förstår jag inte hur jag kunnat gå i min egen fälla? Varför körde jag inte den gamla hedeliga tvärtomtekniken? Varför sätter jag upp jag-får-inte'n, när jag i princip vet att det kommer att resultera i det motsatta? Utan att ha den omvända psykologin som baktanke.

Får väl lägga i en jag-måste-växel för att få ordning på det här.
Jag får inte glömma bort att jag funkar som en 3-åring.

Nu ska jag lägga mig i sängen o inte gå upp förrens jag verkligen måste imorgon.
Förkylningen kom som ett hatbrev på posten. Men förkylningar är till för att ignoreras.
Det är allmänt känt i min branch.



Kommentarer
Postat av: mammis

ååå va suuuk du ser ut :((

krya-på-dej-pussar i massor!!

2011-06-23 @ 20:20:52
Postat av: Johanna

Tack, mammi! Jag känner mig rätt suuuk, men ser nog sukare ut än vad jag är. Hahah! Sömn o nässpray fixar't får jag hoppas. Pussssss!

2011-06-23 @ 20:28:42
Postat av: Jenny

krya på dig!

2011-06-23 @ 20:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0