Blogg-döden

Helt uppenbart håller den här bloggen på att sakta men säkert dö.
Kan kanske hända att den får nytt liv i september. Eller så uppstår en helt ny NYC-blogg. Time will tell.

Dagarna rullar iallafall på fortare än någonsin, och sommaren håller på att ta slut. (Jo, det gör den!)
O för första gången ger detta mig noll ångest. September är mer än välkommet iår.
Jag har även en hel del fina saker kvar innan jag åker till The Big Apple, bland annat Way Out West, Popaganda, en ganska hypad kräftskiva, o en massa andra vardagliga trevligheter.
Jag ska njuta av Stockholm o mina fina. 

Mitt nya jobb är förövrigt fantastiskt. Även om jag också varit fantastiskt utmattad de senaste dagarna.


Den här låten o bandet är egentligen inga favoriter.
Men har man en sjukt het basist, klarar man sig undan med det mesta. Uppenbarligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0