So much for avslappning

Jag försökte introducera avslappningsövningar för Cessan igår, när vi hade diskuterat existentiella livsfrågor alldeles för långt in på natten.
 
Jag; "Tänkt dig att du ligger någonstans där du känner dig trygg o avslappnad."
Cessan; "Typ en gräsmatta?"
Jag; "Ja, typ."

Cessan (med en monoton o avslappnad röst); "Ok. Jag ligger på en gräsmatta.........det är varmt o skönt.......det fläktar lite.........jag har ett glas iskall saft bredvid mig.........några spelar fotboll bredvid.........det kommer en fotboll farandes.............den går rakt emot mig..........den träffar mig rakt i ansiktet...........det blöder.......det böder mycket...........ambulansen kommer..........jag har förlorat 1 liter blod...........jag börjar bli yr......."

Vi är så lika, Cessan o jag.

Kommentarer
Postat av: mammis

<3 fniss fniss fniss <3

2011-07-15 @ 08:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0