Semesterveckan

Nu är min riktiga semestervecka över. Nu väntar ett nytt jobb, o så mycket jobb som möjligt.
Jag har haft det fantastiskt hemma i Värmland den här veckan. En födelsedag har jag hunnit med också.
Fick så mycket fina o bra saker, så nu har jag bokat en massa kul grejer.
-Way Out West
-Popaganda
-2 månaders boende i NYC.

Jag drar alltså till New York, o stannar där i 2 månader i höst. Min längtan går inte att beskriva.
Men att säga hejdå till mamma o Cessan, för en alldeles för lång tid framöver, tar på mitt allmäntillstånd.
Jag går nu runt med en klump i magen av saknad, o en underläpp som darrar för det allra minsta.
Jag blir överkänslig, o minsta motgång gör mig oproportionerligt bekymrad o ledsen. Men det blir bättre.
Jag blir alltid såhär efter en vecka med min familj. Jag har lärt mig det nu.
O jag kanske hinner åka hem o kramas innan jag åker. Jag hoppas. ♥



Spotify här.

Kommentarer
Postat av: mammis

JAAA...kom hem innan du åker!

Om du bara visste hur jobbigt de ä när ni flänger o far som guttaperkabollar runt hela jordklotet ;/

Pusselikram <3

2011-07-18 @ 11:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0