Sovmorgons-sabb

Snygg sovmorgon-sabbning, Johanna!
Jag drömde att jag gick upp o gick till jobbet. O det kändes lika jobbigt i kroppen som det gör på riktigt.
Jag hatar att kroppen kan göra så i drömmen. Framkalla fysiska känslor.
Jag hatar det lika mycket som när jag drömt att jag ätit jättemycket, o jag vaknar sypfärdig.
Eller när jag drömmer att jag faller o det känns som magen ska komma ut genom munnen.
Ja...det händer ganska ofta. I drömmen. Jag faller inte så ofta annars.

Nu ska jag börja leta reda på kvällsoutfit'en. Ingen klädstress i världen ska få paja mitt partyhumör ikväll.
Ikväll är det hemmafest i Gamla Stan. Jag får komma med som sällskap, o jag känner 1 person.
Peppen är på topp, hos både gulle-Sarah o mig, o jag tror att det kommer bli en toppenkväll!
Pepp-epp-epp-epp!



Spotify här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0