Dags för en semla?

Jag sov så fruktansvärt dåligt inatt. O jag kunde, för det första, inte ens somna.
Jag fick lov att ta till det gamla Cessan-tricket, o la mig åt andra hållet i sängen. Så gör han när han inte kan sova. O det hjälpte. Kan rekommenderas.

Men dessvärre gjorde detta att jag gav mig in i drömmarnas helvetiska värld några få timmar innan klockan skulle ringa. Jag drömde att jag bakade minisemlor med sjukt kriminella människor, som jag var livrädd för. De var petnoga med de där jäkla semlorna, o jag var jättedålig på att göra dom. O nu snackar vi MINI. Typ små som en enkrona. Jag åt alla jag misslyckades med för att de inte skulle se, o när jag vaknade kände jag mig som en semla hela jag. Det låter ju inte så speciellt läskigt, men jag var livrädd. Tänk dig att baka semlor med Original Gangsters, som har en cirkelsåg i beredskap om florsockret inte landar tillräckligt snyggt?

Lång dag på jobbet. Lång kväll med skolböckerna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0