The National, Alexander o jag.

Way Out West i somras var en utav årets höjdpunkter. Ingen fråga om saken.

Här är ett av mina filmklipp därifrån. Underbara The National spelade, o jag hade sett fram emot det i flera månader. Dessvärre fanns det ett distraktions-moment... Jag upptäckte nämligen att vi stod precis bredvid Alexander Skarsgård, Kate Bosworth o Kirsten Dunst. Skulle jag kunna koncentrera mig på spelningen?!
Jag blir sällan starstrucked, men i detta fall fick jag nog en släng av skiten.

För att slippa tänka på det resten av spelningen, filmade jag första låten som råkade vara en utav mina favoriter. Jag kan inte låta bli att skratta när jag ser det här klippet. O jag blir nästan generad av mitt lama fjortis-smygfilmande. Men hur skulle jag kunna låta bli? Jag var ju tvungen, för att kunna släppa det.
O det lyckades. The National trollband mig som aldrig förr.

För er som vill se The Stars med en gång - spola fram till 5 min.
Jag fick till o med med ett vampyr-yl från självaste Alexander Skarsgård.
Antar att han är lika mycket The National-fan som jag.



Spotify här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0