Taco-fredag!

Igår var det taco-fredag, med den största taco-middagen jag någonsin varit med om. O hemmafest.
Vi hade intentioner att gå ut, men det blev aldrig så. Istället slöt mer o mer människor upp i den fina lilla ettan på Lundagatan. Det var dans i vardagsrummet o charader (?) i köket. Vinet flödade, o som alltid slutade det med en kollekt-insamling till folköl som någon stackare fick ge sig ut för att köpa mitt i natten.
Hur trevligt som helst! Men inte lika trevligt idag, tyvärr.
Man får betala ett högt pris nuförtiden.

O Anna-Maja; det VAR vitlök i guacamolen. Det kan jag bevisa idag.
Jag vågar inte ens gå ut, i skräck för att råka ta livet av någon oskyldig stackare.
Om min andedräkt skulle vara en färg, skulle den vara grön.
Var det någon som sa grillchips?


Tur att jag bara ska plugga idag.
Ehh...? Vem försöker jag lura?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0