Tacos

Tacos, tacos, tacos, tacos! Det är ett väldigt trevligt, gott o återkommande inslag i min fina vänkrets.
Vi kör tacokvällar nästan en gång i veckan. Maja är taco-mästaren. Ikväll var det extra underbart.
Jag nästan kröp dit, i mitt ömkliga tillstånd, o åt massor av uppiggande mat.
Soffhäng med tacos o Solsidan. O fina, fina vänner- bästa återhämtningen.

Maja ÄR nästan tacos personifierat.
Därför fick hon dessa knasiga av mig i födelsedagspresent.
Maja är världens coolaste människa, o använder verkligen dessa örhängen.
Andra skulle skratta lite nervöst, säga tack, o gömma dem i badrumsskåpet.
Maja bär dom på jobbfester på Stureplan. Det är min Maja det!

www.neasmycken.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0