Skjut mig.

Jag minns inte när jag var såhär sjuk senast. O det är så typiskt.
För häromdagen stod jag på jobbet o skröt om att jag är immun mot magsjuka av alla sorter, o att jag inte minns när jag var sjuk, i just magsjuka, senast. Nu kommer jag att minnas. Länge.
O jag kommer aldrig mer kunna äta kycklingsallad. Aldrig.

Nära-döden-upplevelse.

Kramperna i magen kommer ta död på mig.
Eller iallafall ge mig ett sex-pack.

Magen går för en gång skull mer inåt, än utåt.
Naturlig detox? Jo, man tackar.


Bara skjut mig.


Kommentarer
Postat av: mammis

stackars dej :(

men kan du inte hosta i ett kuvert o skicka till mej...jag behöver oxå en detox;)

pusselikram <3

2011-01-22 @ 12:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0