SJ Intercity, tåg 640 mot Stockholm.

"Som tack för att den vänliga mannen vid namn Eric hjälpte mig med kaffeserveringen belönas han med en gratis övernattning i Torsby, valfri dag mellan 17-19 januari. När man hjälper oss på SJ får man självklart en liten belöning!"

"Jaha, mina damer o herrar, här i Katrineholm steg tydligen Kontrollantgruppen på. Så alla som känner på sig att de har glömt att köpa en biljett, kan komma till mig o göra det nu."

 "Som ni alla säkert vet, o har erfarenhet av, har SJ inte haft en speciellt fungerande vinter. Tiderna har inte kunnat hållas, o så även under denna resa tyvärr. Vi rullar nu in på Stockholms Centralstation 1 minut före avsatt tid. Jag hoppas att alla har överseende med detta, o att vi inte ställt till det för er nu. Tack för att ni reser med SJ Intercity - lite långsammare, men å så mycket roligare!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0