Post

Idag möttes jag av ett kuvert, med min adress skriven med bläckpenna, när jag kom hem.
Ingen reklam, ingen räkning. Riktig post. Jag blev alldeles förvånad, o lite pirrig.
Jag satte mig ned på sängkanten o öppnade försiktigt kuvertet. Med skor o allt på.
Det var ett kort - med mycket text.

Jag tänker inte gå in på exakt vad som stod, men jag satt kvar länge o lät tårarna trilla.
Det var så många vackra ord, och så mycket värme i det där underbara kortet.

Jag kände maximal värme o lycka, o en tro på att något faktiskt kommer att hålla förevigt.
Det var ett riktigt kärleksbrev. Inget fjamsigt romantiskt tjafs.
Utan kärlek, på rikitgt.

Jag önskar att alla hade en sådan fantastisk o underbar vän som jag har. ♥

Kommentarer
Postat av: mammis

å va glad jag blev av å läsa de där :))

pusselikram <3

2011-01-27 @ 19:34:48
Postat av: Johanna

Ja, jag är också så himla glad! :) Jag har världens finaste Sarah!

2011-01-27 @ 20:04:35
Postat av: Sarah

JAG har en sån! pusss

2011-01-30 @ 23:31:39
URL: http://toktant.wordpress.com
Postat av: Johanna

Gulle! <3

2011-01-30 @ 23:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0