Nyårsbilder - Gott Nytt År!

GOTT NYTT ÅR, ALLA FINA!



Vit jul, vit nyårsafton.
Vad händer med mig? Renlevnadsmänniska?

Vi hade en mysig nyårsafton hemma hos lillasyster. Lillasyster, storasyster, mamma, Cessan o jag.
Hela klanen var samlad. Vi åt god mat, kollade på film o ringde in det nya året old school'ish; med Jan Malmsjö. Dock lyckades han ju fucka up allting, o det blev en allmänt förvirrad start på det nya året.
Vi får hoppas att det inte sätter någon slags prägel på det som komma skall. 2010 var tillräckligt förvirrande.
O när jag fick smset "Jag har en kille till dig här" kände jag att det istället är den prägeln som får lov att sättas 2011.

Vi dansade in det nya året, fulla som få. Proppfulla av mat o snacks, såklart.
För jag lovar; vad bilderna än försöker få det till, så var jag spiknykter.




Kommentarer
Postat av: mammis

oj oj...va hände när jag hade åkt hem egentligen?? ;)

2011-01-01 @ 19:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0