Måndagsmuta



Idag provar jag på en omvänd mutning. Jag tänkte spela på mitt dåliga samvete.
Därför gav jag mig ut på en shoppingrunda, med spenderarbyxorna på (som sitter lite lösare efter Magsjuka 2.0!). Men jag köpte allt på rea! Förutom en present till en fin liten bebis. Då blir det ingen rea minsann.
Så nu är det alltså tänkt att jag ska göra ett himla bra skolarbets-jobb ikväll.

Har redan fixat uppgift 2, nu ska jag börja med uppgift 3. Jag tänkte vara smart o ligga steget före, istället för steget efter som jag brukar. För nästa vecka börjar jag jobba heltid igen. Med heltidsplugget på fritiden.
Då var jag tillbaks på 'hejdå liv', igen. Men det får det vara värt. Jag ska samla pengar.
2011 ska vara ett bra år, med en massa kul. O en massa kul kostar pengar.
Samla, samla, samla, samla.
Åhh...semla!
Vill ha.


Kommentarer
Postat av: mammis

du ä ju en av få som verkligen KAN äta semlor...både 1 o 2..., mycke pengar o för stora byxor passar bra ihop...jag ä AVIS ;(

2011-01-24 @ 19:52:11
Postat av: Johanna

Nja, SÅ himla förstora byxor har jag tyvärr inte. O pengarna är ju inte samlade än. O magen vill inte ha annat än dryck. Den säger till o me NEJ till ris. ;) Men jag ska tamejtusan ha mig en semla innan den här veckan är slut iallafall! :) Puss mammiii! <3

2011-01-24 @ 20:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0