Igår idag med.

Även denna dag började som den föregående. Av ett kan-du-jobba-idag-sms. Men idag var det ca 4 timmar för tidigt istället. Jag var uppe i senaste laget o pluggade igår, för jag räknade ju med en skön sovmorgon o en hel pluggdag. Men dollartecken föder dollartecken.
Katsching!

Men en mysig dag, med finingar ger mig mer energi än den tar, känner jag nu.
Det som däremot inte ger mer energi är mitt eviga sökande efter saker att noja mig om.
Men mer om det en annan gång.

Nu ligger jag i sängen utrustad med mysbyxor, glasögon, kaffe, böcker, block, penna o dator.
Jag vet att det nog inte är så ergonomiskt. Men ergonomisk kan jag vara en annan dag.
Jag har på handbolls-vm på tvn, o jag lyssnar på musik jag inte har någon relation till sedan tidigare.
För att inte distraheras.

Fick tacka nej till en biokväll på grund av detta.

Too school for cool.
That's me.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ahaaaa! e det alltså därför jag inte e cool. jag e för school...

2011-01-18 @ 21:55:23
URL: http://toktant.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0