"How to lose readers in 4 days"




Ja, det går snabbt utför när man inte uppdaterar sin blogg. Finns ju några ihärdiga stam-läsare som hänger i.
Men det dippar rätt fort, märker jag. 


Men jag har ju liksom inte haft tid! Jag har haft storasyster på besök.

I torsdags var vi på supermiddag hos finste Anna. Maja, Maja, Sarah, Anna, Jenny o jag.
Det fanns ingen hejd på trevligheterna. God mat, o många o långa diskussioner.

I fredags var vi på lägenhetsvisning. Sen åkte vi till ulliga, gulliga Sarah på Mariatorget. Där höll vi låda ett bra tag innan vi lyckades slita oss o bege oss till Ljunggren där urfina Maja spelade skivor kvällen till ära.
Sen styrde vi våra steg mot Strand, där vi lyckades komma in, köpa en öl, o sedan bli ombedda att gå hem.
Ja, lugnt nu! Vi blev inte utslängda. ALLA blev utslängda. Det luktade bajs på hela stället o Strand fick stänga tidigare. Buu, sa vi.

Igår skulle det betalas för den väldigt trevliga fredagskvällen. Men stark som man är, gav vi oss ut på fler lägenhetsvisningar. Sen hem för tv o soff/sänghäng. Sen ut för sushi. Sen hem för tv o säng. Igen.
Vi gjorde inte många knop igår, om man säger så.

Idag åkte storasystern hem igen, efter en mycket trevlig weekend.
Så nu ska hemmet återställas, o jag ska försöka skapa lite sinnesro inför skolstarten imorgon.

Jösses, vilket sjukt tråkigt inlägg. Jag känner mig helt ur gängorna.
Men, i'll be back. Jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0