$ $ $

Idag hade jag tänkt gå upp relativt tidigt o plugga hela dagen. Då menar jag HELA dagen.
Därför väcktes jag såklart 2 timmar tidigare än beräknat av ett kan-du-jobba-idag-telefonsamtal.
Jag kände hur dollartecknen skavde som grus under ögonlocken, så jag sa ja.

Vad jag sedan kom på var att jag MÅSTE hämta en bok på biblioteket ute i Högdalen idag. Annars hinner jag inte klart med inlämningsuppgiften i tid. Men eftersom jag har världens bästa kollegor, ordnade det sig ändå.
Jag tog två barn i handen för en spontanutflykt till förorten. Det är långt till Högdalen. Det vill jag lova.
Men jag fick tag på boken, och nu kan jag plugga hela natten.
J. I. P. P. I. E.

Jag känner mig väldigt Iphoneifierad. Den finns där, vart jag än vänder mig.
O när mina två 3-åringar underhöll hela tunnelbanevagnen med långa samtal i sina russinpakets-Iphones, kände jag att jag faktiskt MÅSTE ha en.

Men kanske får bli Iphone R (russinpaketsvarianten) för mig också.
Iallafall tills jag vet hur min framtid kommer se ut.
Eller tills jag bestämmer den, rättare sagt.




Kommentarer
Postat av: mammis

min nya iphoneR heter nokia c7...fråga mej INTE hur den funkar....har än så länge bara lyckats sätta på den o ladda den...har ännu ej vågat prova mä simkort, de får bli en annan dag :)

puss puss gumsan <3

2011-01-18 @ 19:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0