Detox

Idag var jag på biblioteket o lånade en massa böcker. Jag har sedan försökt att läsa i böckerna, men det går inte. Orden saknar betydelse, o meningarna saknar innebörd. Jag får inte ihop det.
Jag läser uppgifterna om o om igen, men hjärnan kan inte riktigt koppla vad de är ute efter.
Det känns som att den inte funkar.

Roger berättade att man blir dum i huvudet av light-läsk. Det hade gjorts undersökningar där man hade hade matat möss med light-grejs, aspartam o allt vad det nu heter, o de mössen hade blivit helt koko.
Jag känner mig som ett levande exempel just nu.

Men jag har, förhoppningsvis, bara för mycket att tänka på just nu.
Koncentrationssvårigheter i högsta grad.



Kan man detoxa hjärnan?

Det måste jag googla på nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0