Trött tjej

Underbar middag! Underbara människor!
Men, jag var dock lite för ur partybalans för att följa med sällskapet ut på äventyr på Berns.
Jag tog mitt pick o pack o knallade hem istället. O alltid ångrar man sig liiiite när man kommer hem...
De är ju så söta allihopa! Jag vinkade av dom i taxin. Skönaste tjejerna i stan.

O jag har ju så söta vänner. Anna drog mig åt sidan ikväll o frågade bekymrat
"Hur är det med dig? Jag läste din blogg idag, o blev orolig..."
Men alla söta! Det var ju det jag försökte förklara! Om jag gråter är det ingen katastrof. För jag gråter ofta.
O det känns bra för mig. O det är ingenting jag inte kan berätta. Jag tycker ju att man SKA gråta.
Så, no need to worry, söta ni! ♥


    
Sötaste tjejerna!                      Gullepluttar i taxi!                    Trött tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0