Jag kommer att dö Mahjong-döden

Det är lite mycket just nu. Ja, lite mycket.
Skulle inte kroppsdelarna sitta fast, skulle jag förmodligen ha glömt alla, lite varstans.
Idag fick jag panik när jag skulle gå hem från jobbet. Väskan var borta! Helt borta. Jag var helt säker på att jag måste ha blivit bestulen av hemska tjuvar. Med gråten i halsen, o en klump cement i magen, åkte jag hem.
Jag bad till gud o min lyckliga stjärna hela vägen upp i hissen. O det hjälpte. Där hemma hängde den.
Jag har aldrig någonsin glömt min väska, o inte upptäckt det på hela dagen. Vad händer?

Jag är väl helt stinn i huvudet av alla inköp jag gjort. Eller snarare alla pengar jag gjort av med.
Få inköp, men många pengar.

Men, nu har jag en Iphone 4!!
När jag just hade varit o köpt min nya dator (som jag fortfarande inte gillar) kilade jag in på Tre's butik på Kungsgatan. Jag hade sett ett erbjudande i t-banan, o ville bara veta vad det handlade om.
Väl inne möttes jag av tre typiska Tre-försäljare. Killar. De snackade bort mig om o om igen, men jag försökte hänga med. Jag var därinne alldeles för länge. Jag ifrågasatte allt, gnällde o var allmänt förvirrad. Men jag lyckades tydligen göra det på ett väldigt charmigt vis. Det slutade nämligen med att jag även fick det privata numret uppskrivet på avtalet "om jag skulle få problem". Jag fick även bonusgrejer så som choklad, gratis skydds-skal o komplimanger. Via sms.
Totalt förbjudet, men hey, jag är väl ingen gammal tjurkärring?

Nu är den min. O jag känner mig redan smått besatt.
O jag har laddat hem en Mahjong-app. Hejdå, liv!


  

Kommentarer
Postat av: mammis

jag glömde min plånbok på willys...o upptäckte inte de förrän dom ringde o fråga om jag saknade den :/



de där mä o charma karlar har du nog fått från mej:)....sånt gjorde jag oxå förr....fast jag va typ 3 år o tiggde pengar på bussen ;)



puss puss <3

2011-02-17 @ 20:35:22
Postat av: Jenny

Kan ni skicka lite charm hitåt då, tack.

2011-02-17 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0