Snark

Det här kan vara den längsta dagen 2011, hittills.
Jag kollade just på en mycket skum film, Shelter. Inte speciellt bra, men den lämnade obegag efter sig.
Precis vad jag var ute efter. Jag funderade en hundradelsmillisekund på att ladda hem Paranormal Activity 2.
Jag ville att det skulle hända något. NÅGOT. Den förlamade dagen. Men sen kom jag på att akut hjärtstillestånd och efterföljande död kanske inte skulle vara den ultimata händelsen. Så jag la ner det.

Nu tittade jag just på Leif GW Perssons program på Ettan, programmet om olösta mord. 
Det här avsnittet handlade om Palme-mordet.

Han tipsade om Christer Petterssons favoritdrink - 2 delar Explorervodka, 1 del Baileys.
På frågan "Är mördaren svensk?" svarade han "Ja. Varför krångla till det?"
Sen bad han mördaren ringa honom för att ses över en kaffe.
Han skulle inte skvallra.




Jag överlevde dagen. O imorgon är en annan dag.
Tacka fan för det.
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0