Smak, kom tillbaka!

Jag är i den värsta delen av förkylningen. Den delen då man tappar smaksinnet.
Jag skulle likväl kunna äta kartong som mat. Ingenting smakar någonting!
O jag är sugen på allt. Men ingen smak.

Jag köpte dyra bär, kompenserade upp dem med billig juice, o sedan bananer på det.
Jag vill ha en smoothie. En god blåbär/hallon/banan/apelsin-smoothie.
Men jag skiter i't. Sparar det tills jag får smaken tillbaks.
Nu kan jag lika gärna dricka typ mjöl o vatten.



Jag köpte även några godisar för att belöna mitt, tveksamma men ändå, skolarbete.
Men jag kan lika gärna tugga på suddgummit.
Jag är bitter. Cola-ferraris utan smak?
Plågsamt.
Tortyr.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackars liten! :(

2011-02-22 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0