38,8

Jag vaknade i feberyra mitt i natten. Jag drömde feberdrömmar som aldrig tog slut.
När jag vaknade för 10e gången kl 8 var jag tvungen att gå upp. Jag tog tempen o fick 38,8 till svar.
Jag har huvudvärk, ont i, och på, hela kroppen, och jag har hostan från helvetet. Influensa.
Jag rotade fram en enda liten Ipren som jag sedan fick spara på.
Jag var nämligen tvungen att ge mig ut på ärenden.

Som jag tidigare nämn gillade jag inte min nya dator speciellt mycket. Den kändes inge bra.
Så jag skulle bege mig till Elgiganten för att byta den till den andra lilla fina datorn jag tittade på sist.
O det låga priset skulle bara vara kvar tills imorgon, så jag var tvungen att åka dit, hur som helst.
Kroppen skrek NEEEEEEJ, o jag fick till o med strunta i bh eftersom kroppen var så öm av febern.
Jag tog min Ipren, på med en massa löst sittande kläder, skor och en mössa på det skitiga håret.
Sunk 2.0.

Väl på Elgiganten insåg jag att försäljaren inte hade en aning om vad han pratade om sist. Datorn hade nu stigit en tusenlapp i pris. Jag ville bara gråta. Men, eftersom jag tydligen jobbat upp någon typ av charm som funkar bra på försäljare, fick jag ändå köpa den till det låga priset. Tack, snälla försäljare.

Sen till Apoteket och affären för att bunkra upp inför att Iprenen släpper.

Jag har nu en Acer Aspire TimeLine X, o det känns lovande.
Den känns liksom bra redan från början.
Men det är fortfarande öppet köp.

     


Kommentarer
Postat av: Tomas

iPren?

2011-02-19 @ 22:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0