Ses vi ikväll?


Lita på't.
Jag har hört ordet tandlossning mer än en gång för mycket idag.
O det räcker för att jag ska gå all in.

Jag har aldrig slarvat med tandborstningen.
Jag är en sådan som får panik om jag inte får borsta tänderna innan jag går o lägger mig, till exempel.
Tydligen har jag varit lite väl ihärdig med tandborsten.
"Du ska hålla den som en penna."
Jag håller den mer som en...såg.

Men nu är det Plackers, borsta tänderna med penn-grepp och flour-skölj som gäller.
All in, sa jag.


Kommentarer
Postat av: mammis

Hoppas du tar till dej av tandläkarens råd...för när JAG har pratat om "penngrepp" mä mina döttrar så tror jag INGEN nappat. Fast de klart bästa tipset ä att införskaffa en EL-TANDBORSTE (ja, du har säkert hört de oxå förr ;). Sen jag gjorde de har jag inte haft problem mä sönderborstade tandhalsar el inflammerat tandkött.

Pusselikram <3

2011-02-24 @ 10:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0