Min första girl-crush

Natalie Imbruglia. Min första girl-crush.
Jag gick i högstadiet o Torn spelades överallt, dygnet runt. Jag älskade den, o jag älskade Natalie Imbruglia.
Hon var så otroligt vacker. O jag gjorde som alla andra fjortisar; klippte Natalie Imbruglia-bob'en.
Jag ville också vara sådär vacker. Men det var jag inte, vare sig med eller utan bob.
Det är min första, och enda, kändis-haircut.

Men det sjuka är att jag känner samma sak nu, när jag ser videon till Torn. Hon är så vacker!
Jag vill klippa mig o bli lika snygg. Igen. Men man lär sig ju med tiden.
Håret förändrar inte resten. Tyvärr.

Man får helt enkelt lära sig att; vad man fått är vad man har.
O så får man deal'a med det.


Spotify här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0